“ ”




『纵使黑云避日,我也要燃烧天空』





The way I go through with red roses burn my eyes.


道途之上,赤玫瑰灼烧我的双目


Cold rain starts pouring hard, I'm being called upon.


冷雨如注,我于此只为一声召唤


Never let you go, it's why I did them all.


绝不放弃你,是我做这一切的原因


For a chance at least, to live in your way.


至少这一次,以自己的方式活吧


Love of you is my most cherished thing.


予你的爱是我最珍惜的事物


So stay alive, bravely.


所以请勇敢,活下去。


——《Nightglow》











我会接住你的,我的光芒。






我的无量塔姬子





评论
热度(2)

© 空山林海 | Powered by LOFTER